nogmaals: foto's! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu nogmaals: foto's! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu

nogmaals: foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

03 April 2010 | Australië, Noosa Heads

zie de fotolink uit het vorige verslag als een australisch grapje, ik had per ongeluk alleen die foto met jullie gedeelt en niet het volledige album. hier komt 'ie dus nog een keertje goed, met de groetjes

haha wel leuk als ik de link er ook even bij zet:

• 03 April 2010 - 09:23

Loes:

nou geen album te vinden, althans niet door mij, maar wilde je ook nog hartelijk pasen wensen. wat is hét australische paasdier??
    doen ze daar ook aan chocolade eitjes of gaan ze lellen vlees bar-b-quen?? dikke paaskus, wat het bij jou nu al zal zijn, wij moeten nog 12 uurtjes wachten

• 05 April 2010 - 07:19

Franz:

Hi Aafke,

Nu worden we wel heel nieuwsgierig naar die foto's. Waarschijnlijk Australische censuur. Leuk weer iets van je te horen. Kan me indenken dat je wat eerder naar Azie gaat; de hele dag ondersteboven lopen moet zo langzamerhand knap vermoeiend worden. Voor je weggaat, wil je nog een foto voor me maken van het great dingo fence?
    Bij ons alles kits; hebben sinds drie weken familie-uitbreiding: drie kippen. Leggen iedere dag een ei (alledrie dus). Aardige bijverdienste voor ons alhoewel de eierprijzen erg laag zijn op de wereldeiermarkt momenteel, maar daar hoor je de politieke partijen niet over.

Groetjes ook van Hilly!

• 05 April 2010 - 09:10

Veerle En Esmée:

Wauwie wat een leuke foto's kijk wel uit met die haaien, slangen etc. Je bent enorm aan het genieten, wij missen je wel hoor!!! We denken veen aan je en praten veel over al je avonturen. Dikke kus uit Hilversum xxxxx waar nu gelukkig ook de zon een beetje schijnt

• 07 April 2010 - 21:57

Geajahaha:

Jahaha, foto's ... Leuk je weer te zien Aaf, lekker bruin en veel plezier straalt ervan af!!
    Oh en die dieren (niet die haaien brr)
    Doei