All around the world - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Aafke G - WaarBenJij.nu All around the world - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Aafke G - WaarBenJij.nu

All around the world

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

10 Augustus 2010 | Nederland, Hilversum

Nou dan nog 1 laatste berichtje op deze prachtige site, zoals beloofd nog een linkje voor de laatste foto's!

http://www.facebook.com/album.php?aid=193327&id=587035946&l=7708d24172

http://www.facebook.com/album.php?aid=193330&id=587035946&l=b4100830fd

Onderhand ben ik al bijna een week thuis, ik heb weer in mijn eigen bed geslapen, mamma heeft weer eens voor me gekookt, de kaas is achter de kiezen en ook mijn eigen bedje ligt lekkerder dan het ooit gelegen heeft.

desondanks heb ik de backpack nog steeds niet uitgepakt, hij blijft maar aan me vragen wanneer we weer weggaan, ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen. ook valt de kledingkast me erg tegen, ik weet bij god niet meer wat ik met wat moet combineren en ik betrap me erop dat ik het liefst weer lekker in mijn korte spijkerbroekje en shirt loop, wel zo makkelijk.

de eerste paar dagen was ik redelijk van mijn a propos, maar onderhand is dat wel bijgetrokken. ik vond het raar om thuis te zijn, alles was nog hetzelfde en mijn halve jaar reizen leek wel een droom. ik kan het nu wat beter voor mezelf op een rijtje zetten, ik vind dat het in mijn eigen huis 'saai' mag zijn, want anders kan je je ook nooit ergens ontspannen, de spanning zoek ik wel ergens anders op. en aangezien ik het eerste festivalletje al weer heb meegepakt, de eerste biertjes weer gedronken zijn en de uva intreeweek over 2 weken begint gaat het me aan spanning niet ontbreken.

nou, word allen nog even jaloers van de laatste foto's, nogmaals bedankt voor de leuke berichtjes, en geniet van de nederlandse regen, want onthoud:

life is not about how you shelter from the storm, but how you dance in the rain.

  • 11 Augustus 2010 - 08:59

    Loes:


    mooie, lieve afsluiting.
    vertel me, is er leven na vlieland??
    cu,
    lou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Australië & Azië

Rugzakkie en gaaaan

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

All around the world

03 Augustus 2010

Home Sweet Home

09 Juli 2010

Burma

16 Juni 2010

back to bangkok

05 Juni 2010

hier de echte foto's
Aafke

Actief sinds 14 Aug. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 19747

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Zuid-Korea

09 Februari 2010 - 26 Juli 2010

Australië & Azië

03 November 2013 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: