All around the world - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Aafke G - WaarBenJij.nu All around the world - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Aafke G - WaarBenJij.nu

All around the world

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

10 Augustus 2010 | Nederland, Hilversum

Nou dan nog 1 laatste berichtje op deze prachtige site, zoals beloofd nog een linkje voor de laatste foto's!

Onderhand ben ik al bijna een week thuis, ik heb weer in mijn eigen bed geslapen, mamma heeft weer eens voor me gekookt, de kaas is achter de kiezen en ook mijn eigen bedje ligt lekkerder dan het ooit gelegen heeft.

desondanks heb ik de backpack nog steeds niet uitgepakt, hij blijft maar aan me vragen wanneer we weer weggaan, ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen. ook valt de kledingkast me erg tegen, ik weet bij god niet meer wat ik met wat moet combineren en ik betrap me erop dat ik het liefst weer lekker in mijn korte spijkerbroekje en shirt loop, wel zo makkelijk.

de eerste paar dagen was ik redelijk van mijn a propos, maar onderhand is dat wel bijgetrokken. ik vond het raar om thuis te zijn, alles was nog hetzelfde en mijn halve jaar reizen leek wel een droom. ik kan het nu wat beter voor mezelf op een rijtje zetten, ik vind dat het in mijn eigen huis 'saai' mag zijn, want anders kan je je ook nooit ergens ontspannen, de spanning zoek ik wel ergens anders op. en aangezien ik het eerste festivalletje al weer heb meegepakt, de eerste biertjes weer gedronken zijn en de uva intreeweek over 2 weken begint gaat het me aan spanning niet ontbreken.

nou, word allen nog even jaloers van de laatste foto's, nogmaals bedankt voor de leuke berichtjes, en geniet van de nederlandse regen, want onthoud:

life is not about how you shelter from the storm, but how you dance in the rain.

• 11 Augustus 2010 - 08:59

Loes:

mooie, lieve afsluiting.
    vertel me, is er leven na vlieland??
    cu,
    lou