Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

26 Februari 2010 | Australië, Melbourne

Dag lieve kijkbuiskindertjes,

Omdat ik nog maar 9 minuutjes heb voordat ik mijn billen weer op het strand ga planten even een kort berichtje. de great ocean road is inmiddels voltooid, het was echt fantastisch! ontzettend mooie kustlijnen, continu prachtige natuur om je heen en het uitzicht veranderde continu. we hebben ook wat spannende diertjes gespot, ik zal het even opsommen. tot dusver hebben we de kanga voor de 1000ste keer gezien (maar daarom niet minder leuk), de koala is voor de eerste keer in levende lijve gespot, evenals de slang, de rog en de emoe. elke keer gingen we met een lekker vaartje over de verlaten wegen totdat iemand OOOOH LOOK LOOK LOOK riep, dan gingen we vol op de rem, stukkie terug, en dan als een stelletje japanners de auto uitspringen om een paar kiekjes te schieten. ik heb dan ook errrrrg veel foto's, niet alleen van de fantastische flora en fauna maar ook van een heleboel rotsen. ik snap dat jullie zitten te spri-ngen om deze fotografische hoogstandjes maar helaas is er weer geen geslaagde match tussen het fototoestel en de computer. zondag vertrek ik naar de outback samen met mariska, het meisje waar laura al die tijd mee heeft gereisd (lau vliegt zaterdag naar bangkok dus die zit nu al in sydney) en dan zal ik maandag 8 maart in brisbane aankomen. daar zal ik bij de lieftallige bas de beer logeren (niet geheel onbekend bij de hilversumse jeugd) en dan ga ik maar eens kijken waar het lot me brengt. tot nu toe ben ik alleen maar met de flow gegaan, bevalt me priiiiima, kom echt in de leukste situaties en ontmoet de geestigste mensen. internet tijd is op, geniet van de aankomende lente in nederland!

XXXX

  • 26 Februari 2010 - 16:29

    Gea:

    Wat een heerlijk bericht!
    al die dieren die ik alleen van de plaatjes ken, leuk. Kom maar op met die foto' s en ga maar lekker met de flow!
    xx

  • 27 Februari 2010 - 12:34

    Bec:

    go go gooooooo with the flo flo flowwwwww(L) liefje vond het zo fijn om even met je te bellen! geniet van je outback,
    dichte schoenen aan. neem een warme trui mee. en zorg dat je slaapzak niet in de fik vliegt(L)


  • 28 Februari 2010 - 11:41

    Loes:

    sjonge jonge jonge, wat een leuke berichten, grappige schrijfstijl ook overigens!!! ga straks je moedertje bekijken met haar heerlijke koor.
    nou schat, ga zo door. het klinkt om nóóit mee op te willen houden.
    vette hug, loes.

  • 28 Februari 2010 - 14:40

    Elles:

    Hej nichie!
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt!
    Hier regent het ook, for your information, the snow is gone! Weet niet wat beter is...van sneeuw wordt je niet zo nat.
    Anywayz..genieten maar!
    Liefs Elles

  • 28 Februari 2010 - 16:01

    Jos:

    Heerlijk al die verhalen, heel goed hoor....go with the flow!
    Chsrlotte en ik zijn weer terug uit Florence, ben toe aan een strandvakantie...winkel in winkel uit!
    Ben benieuwd naar de foto's.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië & Azië

Rugzakkie en gaaaan

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

All around the world

03 Augustus 2010

Home Sweet Home

09 Juli 2010

Burma

16 Juni 2010

back to bangkok

05 Juni 2010

hier de echte foto's
Aafke

Actief sinds 14 Aug. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 19758

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Zuid-Korea

09 Februari 2010 - 26 Juli 2010

Australië & Azië

03 November 2013 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: