Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

20 Februari 2010 | Australië, Melbourne

dag lieve allemaal,

ondertussen zit ik al in melbourne. anna lisanne en ik hebben de laatste paar dagen in sydney heerlijk aan het strand gelegen en door de stad gewandeld, gewoon rustig aan gedaan dus. donderdag gingen we met de nachttrein naar melbourne waar onze wegen zich helaas gescheiden hebben. lisanne ging naar haar familie in melbourne, ik ging naar een vriendinnetje uit nederland, laura, en anna ging op zoek naar werk. momenteel logeren we bij Al, een schilder. hij heeft een huisje in het centrum van melbourne en vindt het ontzettend leuk om backpackers in zijn huis te hebben. iedereen heeft weer een ander verhaal en iedereen vind hij even gezellig, het is echt een ontzettend gastvrije man. hij heeft zelfs een jaar in z'n achtertuin gekamoeerd omdat zijn huis was overgenomen door gasten haha. ik zit hier dus sinds gister en we hebben gister lekker gebbqed, (begonnen met 7, eindigden met een man of 15, iedereen waait hier binnen) en daarna zijn we naar het casino geweest. vandaag uitgeslapen (voor het eerst want in die stomme hostels wordt iedereen om 8 uur wakker om 'de dag te plukken', heel hatelijk) en aangezien al niet de schoonste man van de wereld is hebben ik en een ander meisje wat hier slaapt het halve huis schoongemaakt (kon het niet laten). verder hebben lau en ik de hele dag op de bank sex and the city gekeken, errrrg fijn, er was een kleine marathon op tv, en we gaan zometeen naar het strand of naar een festivalletje in de buurt, we gaan het zien. we hebben voor maandag een auto gehuurd en dan gaan we met z'n vieren (lau, meisje waarmee ze heeft gereisd, mariska en ross, een of andere gast, wel aardige kerel) de great ocean road doen, op naar adelaide dus. laura vliegt woensdag avond terug naar sydney en misschien ga ik met haar mee, zaterdag is namelijk de gay pride in sydney en daar wil ik toch wel erg graag bij zijn. mariska gaat de outback in en ross gaat terug liften, en aangezien ik naar de oostkust wil gaan is vliegen best een handige optie. ik hou jullie op de hoogte, na de great ocean road verhalen & foto's!

xxxxx

• 21 Februari 2010 - 08:23

Loes:

ha, die aaf. heerlijk contact. klinkt verukkelijk dit reisbericht van je. lees rest van verhalen andere keer, moet met teun naar het park omdat ikzelf 2 musea heb afgesproken vanmiddag.

• 25 Februari 2010 - 12:35

Manus Uit Mokum:

't is heus niet alleen feest in kangaland: onze zompige polder beleeft een gevallen kabinet Balkenende, een gediskwalificeerde sven kramer, dagenlange regen en nog veel meer prut. Dus lieve Aaf, reis lekker verder, maak pret en plezier.