Foto's! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

15 Februari 2010 | Australië, Sydney

na 100000000 uur achter de computer, 25 euro voor een mijnalbum account die ik niet eens gebruik omdat facebook 1000X sneller gaat, 10 dollar voor internet en heeeeeeel veel frustratie staan mijn foto's ein-de-lijk op internet. in principe kan niet iedereen op mijn facebook kijken maar als het goed is kunnen jullie wel het foto album bekijken! goddank was het vandaag eindelijk lekker weer dus lisanne en ik zijn via een ferry naar het strand gegaan (deze keer niet bondi beach maar manly beach, veel leuker!) dus dat zie je ook terug.

xxxxxxx

• 15 Februari 2010 - 10:44

Anouk:

Jeeeeeej! Leuk!

• 15 Februari 2010 - 11:38

Steef:

Wat gaaf ziet het er allemaal uit, ga het straks de meiden laten zien.
    xxxx steef

• 15 Februari 2010 - 12:45

Gea:

Nou da's de moeite waard Aaf. Zit in de pauze van mijn werk te kijken, ben ik er lekker even tussenuit, helemaal in Taipeh en Sydney. Gezellig met je opreizen is dat hoor!
    Geluukig is het gelukt, dikke kusxxx

• 15 Februari 2010 - 15:02

Bec:

manly beach, klinkt goed(A)

• 15 Februari 2010 - 16:01

Jos:

hi lieve Aaf, Jeetje....wat heb je al veel foto's gemaakt. Mooie vogels enz.
    Hier gaat alles z'n gangetje, geen spannende dingen gebeurd! Dikke kusxx

• 15 Februari 2010 - 16:57

Elisabeth:

Aaf, ziet er echt super uit! Leuke berichtjes, ga zo door! ;)
    Ben wel jaloers hoor, hier in dit koude kikkerlandje! Al moet ik niet klagen, gister terug van skivakantie! Misschien idee: nichtjes skivakantie? ;)
    Super kussen en geniet aaf!

• 16 Februari 2010 - 08:52

Hannah:

NIICCCEEEE aaf!
    god wat zou ik er veel voor over hebben om daar ook te zitten ipv dit saaie druilerige nederland!
    maar wat dan wel weer hilarisch was, gister op Augustinus geborreld met JP Balkenende, jaja de enige echte haha. wat een kneusje :P
    maar aaf blijf veel kiekjes maken en veel dingen meemaken!
    ik zie en lees het graag!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 16 Februari 2010 - 09:15

Cat:

Hee nichie,

Super vette foto's! Gezellig dat je zo goed kan met die andere twee meiden en de stad nog mooier is dan je gedacht had! En dit is pas het begin! Hele dikke kus, veel liefs uit koud Nederland! (K) Cat

• 16 Februari 2010 - 14:03

Janet:

wat 'n leuke foto's. Zo kunnen wij vast "warm" worden voor Down under!
    Geniet ervan en wij leven gezellig met je mee,
    groetjes Jaap en Janet

• 18 Februari 2010 - 09:28

Vincent:

hee aaf wat een leuke fotos ! ziet er goed uit ! groetjes uit alkmaar

• 18 Februari 2010 - 17:46

Lien:

ha die aaf,
    nou het lijkt echt ver weg, wat een andere wereld. heb je gezellige mensen om je heen?
    zo te zien lekker weer met al die korte broeken aan.
    dikke kus vanuit harlingen.
    Lien en Lucas

• 19 Februari 2010 - 13:11

Hilly:

Lieve Aaf,
    Prachtig plaatjes, super dat we zo een "met je mee kunnen reizen". Leuk je avonturen te lezen. Veel groetjes.

• 19 Februari 2010 - 16:03

Ria 123:

nou aafke, goed om je zo te zien, prachtige foto's vooral die van jou met de boom en zijn reuzewortels,omgeving heel herkenbaar maar toch weer anders door jouw ogen bekeken ziet er erg goed uit en geniet maar lekker ondanks de regen, want warm is warm he wel letterlijk de andere kant van de wereld met dieren die wij niet kennen in het wild wauw, ik ga straks naar je moeder haar optreden kijken in amstedam en rij met je pappie mee, veel liefs, ria

• 27 Maart 2010 - 19:12

Oma:

hoi aafke, we zitten nu foto's te kijken. Grappig om beelden van de olymp. spelen te herkennen!. t is een raar idee dat je daar nu in dat ver-weg- australie rond loopt..ik hoop dat je een geweldige tijd zult hebben. T.z.t. hoor ik graag jouw persoonlijke verhalen bij de foto's, maar juni is nog vele maanden weg. Ik hoop dat je het heel fijn zult hebben, veel liefs van de oma van veerle en esmee, marijke