Asiaaaa - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Aafke G - WaarBenJij.nu Asiaaaa - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Aafke G - WaarBenJij.nu

Asiaaaa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

12 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

dag allemaaaal,

ik zal jullie even updaten over mijn laatste geweldige avonturen! hong kong was heel apart, pas na een paar dagen kwam ik er een beetje in. ik raakte in de eerste 4 minuten op het vliegveld al helemaal overstuur van alle tekens, er valt gewoon geen touw aan vast te knopen (nu moet ik niet gaan doen alsof jullie nog nooit chinese tekens hebben gezien haha) dus ik heb me aan de eerste de beste nederlandse meisjes vastgeklampt en gezegd dat ik meeging naar hun hostel (ik had natuurlijk nog helemaal niks geboekt, goede voorbereiding is het halve werk). uiteindelijk hebben we de 4 dagen samen doorgebracht, waar ik in het begin vooral wel echt blij mee was. we kwamen de metro uit (na 500 jaar ofzo, volledig verdwaald daar) en wisten bij god niet of we nou naar rechts of naar links moesten om naar het hostel te komen. dus wij gingen het natuurlijk even vragen aan de eerste de beste chinees die langskwam, nou ze sprong weg met haar armen in de lucht en een heeeeel verschrikte blik en liep hoppakkee, de andere kant op. ons volgende slachtoffer was een taxichauffeur, die ook een beetje hulpeloos met z'n handen zwaaide en meteen wegreed. okaaay, welcome in chinaaa.. uiteindelijk na een heleboel handgebaren het hostel gevonden, wat me op zich nog best meeviel. ik vond hong kong vooral heel vies haha, er is gewoon geen frisse lucht, alle lucht die je inademt is uitlaatgas, rotte vis, rot fruit of ander eten. na een paar dagen begon ik de chinezen wel chiller te vinden, ze vinden het gewoon heel vervelend als je engels tegen ze gaat praten als ze dat niet kunnen, wat opzich wel normaal is maar ze reageren er gewoon wat anders op dan de meeste mensen. als ze wel engels kunnen zijn ze echt wel aardig, dan komen ze ook op je af als je verdwaast naar een plattegrond staat te turen. ik ben ook nog uitgeweest in hong kong, dat is ook weer een hele belevenis op zich zeg, ongelooflijk. al die chinese meisjes hebben toch ineens een praaaatjes als er een paar wodka nogwat in gaat, echt heel grappig. in hong kong verder nog wat sights gezien voordat ik op het vliegtuig ging naar bangkok.

ik vind bangkok echt helemaal fantastisch, maar het komt volgens mij meer omdat eindelijk in azie ben nog wel een leuke avond gehad, maar dan dat de stad nou zo fantastisch is. gister heb ik wat dingen in de stad gezien en ben ik een jongen uit noosa weer tegengekomen, wat wel echt heel toevallig was. met onder andere hem ben ik 's avonds uit geweest. we wilden eigenlijk naar een pingpong show (ik ga niet eens uitleggen wat het is) maar de tuk tuk driver (lekkere betrouwbare informatiebron overigens) zei dat het al dicht was (het was ook al 3 uur) en dat hij wel een leuke club wist. dus wij kwamen daar aan, is het een vet grote club met echt misschien 20 mensen ofzo. maargoed, uiteindelijk nog een prima avond gehad en vanavond gaat de ping pong show in de herhaling. morgen ga ik naar het noorden van thailand, naar chiang mai. vanuit daar ga ik maar weer eens zien waar het lot me brengt, ik hou jullie op de hoogte.

hong kong foto's:
http://www.facebook.com/album.php?aid=172888&id=587035946&l=620bd092d9

lieeeeefs XXXXXXXXXX

  • 12 Mei 2010 - 10:34

    Loes:

    goeie food-foto's!!!
    wat een cultuurverschil,
    kus,
    loes.

  • 12 Mei 2010 - 11:23

    Gea:

    Hi Aaf, wat een leuke supersnelle update en met foto's, helemaal te gek!

  • 12 Mei 2010 - 12:33

    Jos:

    Ha die Aaf, ja wel wat anders hè die cultuur!
    Maar wel ontzettend boeiend. Ik vond Chiang Mai een geweldige stad. Ga maar lekker genieten van het eten en natuurlijk niet te vergeten ....een heerlijke massage!xxx

  • 21 Mei 2010 - 19:52

    Marijke :

    Ha Aaf, een leuke intro van HK als goed geaarde vegetarier. Is alles goed met het meiske.. ?
    Hier is het eindelijk warm voorjaarsweer geworden met prachtige blauwe luchten, veel rose en witte bloesum etc. je kent dat hollandse weer wel. Nu gaan we jouw hondje uitlaten...hij is ontzettend lief geworden sinds... doegg Marijk

  • 27 Mei 2010 - 18:22

    Jeroen De Buurman:

    Hi Aafke. Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat! Heel veel meer plezier nog en doe je wel een beetje voorzichtig ;-)

  • 28 Mei 2010 - 14:39

    Cat:

    Hee Aafie,

    Haha, die chinezen, apart volk heh?! Toen ik mijn eerste stagedag in het hotel in zandvoort had kwam er zo'n bus vol van. Meteen bij aankomst liepen ze allemaal naar de prullenbak om in te rochelen! Jakk! Hier alles goed, morgen familiedag! Zal je missen! Liefs en geniet! xx Cat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Australië & Azië

Rugzakkie en gaaaan

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

All around the world

03 Augustus 2010

Home Sweet Home

09 Juli 2010

Burma

16 Juni 2010

back to bangkok

05 Juni 2010

hier de echte foto's
Aafke

Actief sinds 14 Aug. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19733

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Zuid-Korea

09 Februari 2010 - 26 Juli 2010

Australië & Azië

03 November 2013 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: