Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aafke G - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafke

12 Februari 2010 | Australië, Sydney

lieve allemaal,

na veel krokodillentranen, 40 uur reizen, 5 vliegtuigmaaltijden en een dagje taipei is vandaag de tweede dag in sydney aangebroken, samen met de andere australian backpackers. gister zijn we naar een mooi uitzichtpunt gereden, daar hebben we de eerste kiekjes van het opera house geschoten, (jaja) en daarna waren we 'vrij'. om te voorkomen dat we keihard in slaap vielen hebben we boodschappen gedaan (zonnebrand etc gekocht), waarna we in een parkje zijn gaan zitten, even bijkomen. er zijn 2 meisjes die wel ok zijn, anna en lisanne, dus daar trek ik een beetje mee op. de rest van de mensen is wel vriendelijk maar er is geen supermatch ontstaan ofzo. daarna zijn we gaan BBQen on the rooftop, samen met nog een andere groep. was gezellig maar om een uurtje of 8 viel ik aan slaap aan tafel, dus ben maar lekker gaan knorren want dat werd niks.

vandaag is regeldag, simkaart, bankrekening etc etc. daarna hoop ik even naar het strand te kunnen. het is hier echt ontzeeettend warm, helemaal als je uit sneeuw ijs en -5 komt. mensen zijn na 10 minuten in de zon ook echt helemaal verbrand (melkmeisjes haha). sydney is trouwens een ontzeeeeettend vette stad, echt heel erg mooi. heel veel groen, echt de grootste bomen ooit met die huge wortels enzo, en de tropische vogels vliegen je om de oren. ik besef nog steeds niet echt dat ik hier zit, ook niet dat ik lang ga blijven. dat is wel lastig want op het moment dat je dat idee een beetje hebt kan je denken: 'oke ik zit hier nu, ik ga er voor'. dat heb ik dus nog niet helemaal en omdat ik in deze groep niet echt iemand heb waarmee ik helemaal match voel ik me wel een beetje verloren af en toe. maargoed, als ik zometeen aan het strand lig is dat gevoel waarschijnlijk snel weg hoor haha.

kusjesss xxxxx

  • 11 Februari 2010 - 21:55

    Gea:

    Ha die Aaf, wat heerlijk om wat van je te horen.
    Laat alles nog maar lekker even op je af komen. Het besef dat je er bent, langzaam op je in laten werken, je hebt immers helemaal geen haast meer!
    40 uur reizen is ook niet niks hoor, daar zou ik een week van moeten bijkomen joh.Dikke sneeuwkus! En niet verbranden daar he, dag Aaffiexxgea

  • 11 Februari 2010 - 21:56

    Jos:

    Lieve lieve Aafke,
    Gelukkig ben je goed aangekomen, hier nog steeds veel sneeuw, geen mooie huge bomen enz.Ga eerst maar even uitrusten, kleurtje opdoen, geen melkmeisje meer! Go for it Girl. Dikke kus

  • 12 Februari 2010 - 08:21

    Carlijn:

    Lieve aaf! Als je je nummer hebt wil je m geven dan kunnen we ff bellen:) Na een weekvoel je waarschijnlijk stukken beter want dan ben je een beetje gewend Heel veel plezier! Kussss

  • 12 Februari 2010 - 09:24

    Steef:

    Lieve Aafke,
    En nu bijkomen, uitrusten en vooral genieten!!! Namens de meiden: kijk uit voor de haaien, was gister iets over in het Jeugdjournaal. Heel erg genieten en je komt vanzelf wel mensen tegen met wie het wel klikt.
    Heel dikke kus uit ondergesneeuwd, bevroren Hilversum xxxxxxxx

  • 12 Februari 2010 - 09:33

    Ster Meiden:

    Hi Aafke,

    Wat tof dat je nu eindelijk, na al je uren hard werken bij ons, kan genieten van je 'vrijheid'. Geniet er maar lekker van en leuk om je verhalen te horen.

    Groetjes, Claudia en Hendrien

  • 13 Februari 2010 - 10:07

    Marianne Ligter:

    Ha die Aaf, wat een reis he, 40 uur, dat is niet niks. Het matchen komt vanzelf wel, allemaal verschillende mensen, allemaal met een andere achtergrond, doel etc. Het gaat erom wat jij ervan maakt dan komt de rest vanzelf. Je leert heel veel, leuke en minder leuke dingen, maar thats live....geniet ervan meid. groetjes van het thuis front bar en koud.
    Marianne

  • 13 Februari 2010 - 12:13

    Mickey:

    Waf waf,
    Hen je al leuke hondjes gezien daar down under? Je maakt me wel lekker met die grote bomen; heerlijk om tegenaan te plassen.
    Met die oudjes gaat het goed; ze lopen me de hele dag te knuffelen en ik moet 's nachts nu ook tussen ze in slapen. Empty mand syndroom noemen wij dat.

    Een poot en een lik op je neus van Mickey


  • 13 Februari 2010 - 12:16

    Franz:

    ha die Aafke,

    Wat vervelend voor je. Niet hoeven te werken, op het strand in de zon liggen, heb jij dat weer.
    Vreselijk stoer die reis van je. Hou je taai,

    Franz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australië & Azië

Rugzakkie en gaaaan

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2010

All around the world

03 Augustus 2010

Home Sweet Home

09 Juli 2010

Burma

16 Juni 2010

back to bangkok

05 Juni 2010

hier de echte foto's
Aafke

Actief sinds 14 Aug. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 19742

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2012 - 21 Januari 2013

Zuid-Korea

09 Februari 2010 - 26 Juli 2010

Australië & Azië

03 November 2013 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: